Friday, January 15, 2010

Winterberg

Duminica trecuta am reusit sa pacalim zapada asternuta pe sosea si am ajuns la Winterberg, 150km nord de Frankfurt.
Cu cele 22 de ski-lifturi (55 cu localitatile dimprejur) unele foarte moderne si rapide, si cu un numar si mai mare de partii de ski, majoritatea dotate cu tunuri de zapada si nocturna, Winterberg se lauda ca este cea mai mare regiune de ski la nord de Alpi.
Si atmosfera este intr-adevar de statiune din Alpi de unde nici cabanutele cu mancare si vin fiert nu lipsesc. Mii de skiori, multi veniti din Olanda aglomerau pana la refuz partiile impecabile si instalatiile de urcat. Noi am ochit un telescaun de 6 persoane pe care am dat vreo 20 de ture. In rest am dat un tur pe majoritatea partiile din statiune.
Partea care e mai putin incitanta, sau chiar ridicola, este ca altitudinea maxima din statiune este pe la vreo 810m !! iar partiile pe care am fost nu depaseau denivelarea de 100m !!!

In rest am skiat cam 5h30 incontinuu si chiar am simtit ca ne-am dat intr-o zi adevarata de iarna cu copacii incarcati de zapada si temperaturi uneori de -10 grade.
Pozele sunt putine ca ne-am dat cat de mult am putut.


 
 
 
 

No comments: