Friday, January 29, 2010

Obersefi la Oberstdorf

Am profitat de ultimul w.e. pt a skia. Locatia aleasa, la 430km sud de Frankfurt a fost Oberstdorf, cea mai importanta statiune de ski germana, alaturi de Garmisch.

Statiunea consta din 4 domenii de ski aflate la cativa km distanta unul de altul, care nu sunt legate intre ele. In prima zi am ales cel mai intins domeniu. Soare arzator, multa gheatza pe partii si extraordinar de multa lume au facut ca ziua sa fie Ok, dar nu nemaipomenita. Am skiat cu niste schiuri Dynastar de cursa, prea pretentioase pentru prima zi din sezon.

A doua zi am ales domeniul din mijlocul statiunii, de langa celebrele trambuline din cupa mondiala. Cu 1400m denivelare si o partie fabuloasa de 7.5km lungime, ziua a fost un regal absolut, cu nu am mai avut de vreo 2-3 ani. Domeniul avand partii mai putine si foarte inclinate era mult mai putin aglomerat ca in ziua precedenta asa ca ne-am dat cat ne-au tinut picioarele. Zapada era excelenta si K2-uri supercarve pe care le-am avut de data aceasta mergeau singure. Fantastic !
Chapeau !

 
  
  
  
  
  
 

1 comment:

Dumitrel Marius said...

Parca erai cu placa :). Superba zona, sunt curios, lucrezi in Germania? Sau ai perioade cand stai in Brasov si perioade cand ramai in Germania?