Friday, December 11, 2009

Bike in jurul Branului

Am profitat acu 3 saptamani de w.e. frumos pentru a mai face inca o tura de bike. Oboseala din timpul saptamanii si soarele care la pranz era destul de puternic cat sa stam in tricou a facut sa pedalam putin si sa ne odihnim cat de mult se putea. Am urcat din Zarnesti la Magura, apoi la Pestera si apoi am coborat spre Moieciu si am urcat in Simon. Ne-am intors la tren in Zarnesti, prin Predelut. Ca in fiecare an am revenit in locurile stiute, pentru a observa viata din satele de munte si invazia lor de cate vile cu cat mai multe etaje... Am ajuns la o luna dupa ce copacii s-au scuturat, ratand astfel perioada cea mai fotogenica, din cauza vremii care nu prea a tinut atunci cu mine. Altadata zapada era la rendez-vous pentru primele imagini de iarna, acuma doar iarba uscata alcatuia peisajul din jur.


 
 
 
 




No comments: