Monday, November 30, 2009

vf. Baiului prin Piscul Cainelui

Acum o saptamana s-a intamplat ceva extraordinar: am avut un weekend cu doua zile frumoase la rand ! Ultima data mi se intamplase asta vara, cand m-am dus expres pt. a vedea soarele, tocmai pana pe Coasta de Azur !
Asa ca sambata am profitat sa dau un mountaibike in regiunea Bran, iar duminica am ales un intinerar insorit, in muntii Baiului. Am urcat din Sinaia pe Piscul Cainelui, apoi pe creasta, Baiul Mare si pe innoptate am coborat pe Zamora, drumul pe care l-am strabatut pe bike de mai multe ori anul trecut.

Cabana Piscul Cainelul este o vila privata acuma. Atat de privata incat si-au permis sa modifice si poteca marcata, care inainte mergea frumos pe o muchie, iar acuma urca super pieptis prin padure ! Daca nu ai tractiune 4*4 la purtator nici ca mai urci, prin covorul de frunze care ascunde un strat de pamant/noroi dedesubt.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments: