Wednesday, June 3, 2009

Poiana Narciselor

Acum zece zile am fost la Poiana Narciselor, judetul Brasov impreuna cu inca cateva mii de concetateni. Era festivalul narciselor si eu eram pregatit sa pozez campurile de narcise.
La fata locului, sute de masini, nori de praf si de fumul de la mici, cantece populare si dansuri, campanie electorala, bere, pusca si cureaua lata, talcioc ca in secolele trecute, tot tacamul, doar suntem balcanici..
Cat despre flori ? sunt sute de hectare in rezervatia narciselor, dar eu in doua ore de preumblat nu am gasit nici o narcisa intreaga, in puterea infloririi, numai buna se fotografiat :( Singurele narcise sanatoase erau in buchete mari, in bratele unor "iubitori ai naturii" veniti foarte motivati la poiana Narciselor, sa plece cu tot ce e mai frumos acasa... deh atata ne respectam natura...















4 comments:

LaBursa.ro said...
This comment has been removed by the author.
LaBursa.ro said...

Salut,

Bine ca am gasit descrierea asta pentru ca asa o sa o pot linisti putin pe sotia mea care vroia sa mergem la "Poiana Narciselor" ... ca sa vedem narcisele desigur :) .
Dar acum cand stiu ca s-au cam dat narcisele si nu au mai ramas si pe camp, imprastiate cum a vrut natura ci sunt aliniate in cate vre-o vaza de te miri unde... sunt mult mai linistit, nu mai are sens sa plec de acasa pentru ca cele mai frumoase narcise le voi gasi tot in poze pe net ;).
Pacat ca inca nu se poate transmite si mirosul prin internet. :P

DMG said...

Frate, era sa mergem si noi, tot cu 10 zile in urma... Nu ne-am trezit insa la timp, bebelacul oricum ne genereaza si el un delay la orice start pe care il luam, asa ca am zis "pas"...

Pfff. Mai consumam si motorina pana acolo... Cu o saptamana inainte urcaseram pe Ciucas (cortul pus la fosta stana Bratocea) si iti dai seama ce mare ar fi fost dezamagirea sa intalnim fauna pe care o pomenesti...

Bine c-am ramas acasa.

Anonymous said...

fratilor trageti un semnal de alarma, nu mai putem sa stam asa doar sa ne plangem! trebuie sa facem ceva, filmati si trimite-ti la TV nu stiu orice, dar nu mai putem sa stam si sa spunem "da asta e romania ce sa-i facem", trebuie sa facem ceva sa starpim nesimtirea
nesimtirea dar si pasivitatea ne omoara