Friday, April 10, 2009

De "La Om" la "Omul"

In mai putin de 24 de ore de cand am urcat pe varful Craiului, iata-ma si pe cea mai inalta inaltime din Bucegi.
Am plecat pentru o prima (si poate ultima?) vale pe sezonul acesta. Impreuna cu Bubulu si Dan o luam la picior de la Cota 2000 (cabina din Babele este stricata cel putin pana in mai, cablul este rupt...) si in 5 !!! ore ajungem rupti la omul, de soarele ucigator (am mers in tricou tot drumul) si de zapada in care ne afundam la greu.
Spencer ne astepta de cateva ore la meteo Omul. De acolo dam la vale pe Morarul, evitand intrarea directa din cauza riscului ridicat de avalansa.
In primele caldari zapada este OK, apoi este extraordinar de moale, iar fetzele din jur sunt verzi, zapada este scursa de pe fete lasand urme de avalanse impresionante.
Mai coboram putin prin padure si ajungem rapid la Gura Diham de unde luam taxiul ca sa recuperam masinile de la gondola din Sinaia.
Poze nu sunt, am uitat aparatul, am avut de carat la mine prea multe lucruri...

No comments: