Tuesday, March 10, 2009

Postavaru Night

Samabata seara a avut loc a treia editie a vertical ascent in Postavarul, etapa din campionatul national de ski de tura. Eu am pus pt. a doua oara in viata skiurile in picioare si am purces la deal impreuna cu ceilalti 100 si ceva de concurenti. Exceptand prima parte unde nu a fost zapada si am urcat in clapari pe iarba, cursa a fost foarte agreabila, am urcat la lumina lunii pana sus la statia cabinei. Seara a continuat cu un party la cab. Postavarul si apoi o coborare pe skiuri la miezul noptii, la lumina dulce a lunii.













Duminica vremea nefavorabila ne-a dejucat alte planuri, asa ca am fost din nou in Postavarul si am repetat traseul pe skiurile de tura, de data asta zapada ajungea pana jos pe Bradul. Ceata a fost insa foarte deasa, incat am renuntat sa mai cobor pe Sulinar, pe care de altfel nici nu il nimeream in conditiile de vreme date.
Concluzia este ca pe zapada skiurile de tura sunt cel mai rapid mijloc de deplasare, probabil ca o sa imi achizitionez si eu un echipament complet.

No comments: