Thursday, March 19, 2009

Austria de aici din Romania

In perioada 23-27 Februarie am fost in muntii Retezat, cu tabara de baza la cabana Gentiana.
Cum anul acesta nu am mai ajuns in Austria la ski am fost foarte placut surprins sa gasesc peisajele din Austria la noi in tara. Vara am fost de mai multe ori in Retezat insa iarna era o premiera pentru mine. Trebuie spus ca am lasat masina in satul Nucsoara si apoi am mers aproape o zi pana la Gentiana, cu un rucsac asa greu incat nu puteam sa il pun singur in spate, tb. spus ca aveam rachetele in picioare iar snowboardul cocotat pe rucsac. Eforturile din ziua de urcare aveau sa se simta apoi in zilele urmatoare. Sus la cabana singurul lucru care se gaseste este ceaiul, in rest nimic !

Mai jos sunt pozele din prima zi adevarata de tura, in care am urcat pana pe varful Peleaga. Trebuie spus ca am avut parte de o vreme superba pe parcursul sederii noastre, doar in ultima zi a fost ceatza si putin viscol.



La Bordul Tomii:





Urme la urcare vs. urme la coborare, ca in viatza :D





Pe varful Peleaga, cu piramida vf. Retezat in background






Peleaga este vf. din dreapta:


Coltii Pelegii:



Peisaj alpin de pe varf, departe in stanga este Parangul.






Am sapat un profil pentru a testa rezistenta stratului de zapada. Sarind cu schiurile peste profil, acesta rezista. Verdictul risc de avalansa 2 ! Zapada perfecta ! In plus sonda am infipt-o cu totul in zapada fara sa dau de pamant ! Adica erau lejer 3 metrii de zapada !




La vale ! ;)









va urma...

No comments: