Tuesday, November 11, 2008

Duatlon - Cetatea Brasovului

Si a fost sambata trecuta prima editie a duatlonului Brasov http://www.duatlon.ro/
Scopul participarii mele a fost de a-l termina, ceea ce am reusit cu succes: locul 23 la categoria "Profi" dupa 4h 20 min.

Traseul a constat in 25 km de mountainbike cu 1400m diferenta pozitiva de nivel si in 10 km de alergare prin oras, cu 400m diferenta de nivel. Eu in ultimii cativa ani buni am alergat o singura data: in primavara la campionatul national de orientare, deci eram total neantrenat dar ma bazam din plin pe conditia mea fizica. Alergarea am reusit sa o termin "pe picioare" desi au fost cateva urcari pe care nu le-am apreciat de loc, in special scarile spre turn, total inutile dupa parerea mea. Traseul de mountainbike a fost superb, pe un pat de frunze prin padurea de toamna, fara noroi deoarece vremea a fost excelenta in ultima perioada. Si aici urcarea la panorama Tampa (si nu pe varf cum era scris eronat in program) era inutila: mult carat in spate la deal si la vale a bikeului. Ca de altfel si ultima lunga urcare spre drumul cavalerilor, vreo 10 min. de urcat pe pante abrupte cu bicicleta in carca: se putea rezolva elegant pe stradutele din Schei. In afara acestor doua portiuni urcarea pana in poiana Stechil si apoi coborarea spre Schei formeaza unul dintre cele mai frumoase trasee de mountainbike din zona Brasovului, un "must" pentru iubitorii bicicletei, coboararea din poiana Stechil din a doua tura o visez si acuma, o compar cu o vale din Bucegi coborata cu snowboardul prin powder, doar ca aici erau multi centimetrii de frunze ;)
Per total insa organizarea a fost excelenta, clar peste standardele romanesti, premile foarte consistente, voia buna si prietenia a fost in top, iar vremea cea mai buna posibila pentru luna Noiembrie. Abia astept sa particip si la anul ;)




Special thanks pentru Garcea care mi-a asigurat suportul logistic pe intreaga zi, pentru Renuletz si pentru Mihai care a facut prima poza.

No comments: