Wednesday, May 20, 2009

Livin' Mainhattan

Mainhattan este supranumit Frankfurt am Main, pentru asemanarea cu cartierul New Yorkez Manhattan, orasul German avand in acest moment peste 20 de zgrie-nori, sedii ale marilor banci europene.

Imagine "frankfurterului" de rand este cea a unui tip imbracat in costum, pantofi, cravata tot tacamul, calare pe bicicleta si cu umbrela intr-o mana ! Este orasul unde cam toata lumea merge in costum la munca, este orasul cu cea mai impresionanata infrastructura pentru biciclete pe care am intalnit-o pana acum (este mijlocul de transport de preferinta in oras) si este orasul in care ploua cel mai mult din cate am vazut eu pana acuma.

Eh, daca va puteti inchipui, si eu acuma merg in aceeasi tinuta la servici! Si voi face asta pentru inca vreo 6 luni, perioada in care locuiesc in Frankfurt.

Poza luata din fatza hotelului unde am locuit pana de curand:



Turnuri ale Deutsche Bank:



Pentru astia lucrez eu acuma:



Zeil, principala artera comerciala a orasului:




Commerzbank tower, cu cei 301 metri ai sai este cea mai inalta cladire din uniunea europeana:

Messe tower cu cei peste 250m este dupa parerea mea cel mai frumos zgarie-nor din oras. In stanga lui turnurile Castor si Pollux.

Galerie comerciala ultramoderna pe Zeil:


Detalii arhitecturale la inaltime:



















No comments: