Tuesday, January 29, 2008

Padina: black&white !

Mai intai despre cabana Padina unde am petrecut o noapte: pretuzi incredibil de mici: mancare, bautura, cazare: 30 lei/persoana ! Conditziile de cazare sunt f. bune, cald in camera.
Partea neagra a lucrurilor: mancarea :(( Un singur fel de mancare, ciorba mult prea grasa, branza imposibil de sarata, ceaiul super dulce, ouale imbibate in ulei etc... de altfel dimineazta mie si lui Tibi ne-a fost rau de la mancarea geniala de la cabana... Sa nu mai spun ca sala de mese si vanzatoarea arata conservate din epoci de mult apuse... Vinul fiert in schimb era foarte bun ! e un loc ideal pt. cei care considera "bautaura temelie si mancarea fudulie"... se stiu ei ;)
Pt. mine locul ramane cu un gust amar, ce departe suntem de cabanele din Alpi sau din Himalaya... si doar muntzii sunt pe masura... dar la noi mai bine ocolesti cabanele... si doar omul sfinteste locul... dar la asa turisti avem asa cabane si asa cabanieri...


O tura de doua zile in Bucegi: am urcat cu cabina la Babele, apoi prin ceatza pana la intrarea in valea Sugarilor: unde zapada era superba dar era atata ceatza ca nici placa din picioare nu o vedeam. Am coborat pe skiuri pana la Padiana. In aceeasi zi am urcat in saua Strunga de unde ne-am dat la vale, am incercat o idee geniala de a cobora pe un valcel, era blocat de copacii cazutzi si de zapada de peste un metru de pe fundul vaii.... Cu greu am reusit sa ne extragem de acolo, mai ales Coman cu mana la care este inca accidentat.
A doua zii am urcat spre Valea Dorului, prin zapezi mari si foarte ude, o caldura teribila, dar si ceatza multa afara.
Am facut si 2 coborari pe Carp, cu zapada acceptabila, bine ca mai era...








Asa se atrag turistii in valea Dorului, el mai scump telescaun din lume, raportat la metrii urcatzi.


Iata si alte opinii despre tura:

1 comment:

ovidiu iordache said...

vad ca anu asta ai scapat si la borcanu' cu cuvinte pe langa poze. la mai mare!!!