Monday, November 12, 2007

the day the Snowboard came to town !

After less than six months since the last free ride, "Ecoul Malinului" in Bucegi, the 2007-2008 winter season in OPEN ! yyyoooouuuupppyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !!!

Yesterday it was my fist day of snowboard, from a long series this winter, I hope to keep the last years average of 40 days/year of free ride ! And the snow was at the rendez-vous, over 30cm of fresh snow, with a little base layer, I've even ridden between the trees, as the photos below expose it !

It was great to meet a lot of friends, I think I have personally known half of the people from the slopes, most of them "hard core riders" or simply snow lovers ;)






Unfortunately an incident had reduced our joy: here is live our friend Iepurasul, which felt at full speed and has a nasty hit in the back (there is a zoom in below) :(( It is still at the hospital at this moment, but we have hops that everything it will be all right !!! Alagna is waiting for you Iepurila !

Aici trebuie spuse si cateva cuvinte despre serviciul execrabil Salvamont Poiana Brasov, care nu au nici macar o akie ! adica l-am intins pe o placa de sowboard si l-am carat 6 insi... A stat peste o ora pe partie, riscand hipotermia, pana cand cineva s-a sinchisit sa apara si sa ne explice ca nu trebuia sa ne dam, ca sezonul ne e deschis bla bla bla... Cineva s-a dus personal la salvamont, pe Bradul si acolo a fost luat la rost ca de ce nu are nr. de mobil de la salvamont din Cristianul, sa vina aia sa il ia. Si apoi tipul de la salvamont de pe Bradul a incercat sa ii sune el pe cei din Cristianul dar nu au gasit pe nimeni... La vreo ora juma de la accident, in timp ce 10 insi eram stransi in jurul lui Iepurila, sa il incalzim, a aparut un scuter chemat de cei de la salvamont si-am pus sezand pe locul pasagerului ! pe cineva lovit la spate :(((
Ma abtin de la comentarii personale, dar va rog eu sa avetzi grija ca nu cumva sa va accidentati, ca in Poiana a-ti incurcat-o !!! Mergetzi si voi sa va dati in Austria, Frantza etc...


1 comment:

mistretul said...

salutare. am citit articolu tau, am avut si eu o experienta similara anul trecut cu aceleasi personaje membre salvamont din poiana. din fericire am reusit sa inregistrez totul. parerea mea este ca lucrurile de genul acesta trebuie impartasite si facute publice. dami un mail pe adresa mea poate putem face ceva in acest sens.sau mai fa un comentariu dupa al meu.