Thursday, February 18, 2010

Ciucas reloaded: schi vs. rachete vs. per pedes

Iata-ne, la doua spatamani distanta din nou in Ciucas, impreuna cu Silvia, Catalin si Lucian. Echipa ar fi trebuit sa fie mai numeroasa dar unii au cedat din motive de Valentines/Ballantines day.
Zapada era mult mai mare ca data trecuta si de o coeziune dubioasa: un stat mare de powder deasupra unui stat mai dur, care paraia amenintzator sub pasii nostrii. Pericolul de avalansa fiind foarte ridicat am renuntzat la a ataca coborari mai indrazanete sau de a face tura mai lunga.

Datorita zapezii foarte mari partenerii mei pe schiuri de tura inaintau mult mai usor decat mine: se afundau pana la glezne cel mult.
Eu, cu rachete ma afundam pana la genunchi in medie... cu momente cand m-am afundat si un metru...
Per pedes am vazut cativa indrazneti care se afundau lejer pana la brau ! era mai eficient sa te tari pe burta sau sa te rostogolesti ! :D Oricum prea departe nu au ajuns...

Coborarea pe valcelul descoperit de Horatiu in urma cu o saptamana a fost superba in partea de sus, si Ok prin padure, din cauza temperaturii ridicate care a umidificat stratul de zapada ingreunand manevrarea skiurilor.

Povestea "de-a fir a par" pe blogul Silviei: http://silvique.blogspot.com/2010/02/20100214-schi-de-tura-in-ciucas-bis.html

 
 
 
Photo by Cata Pobega:
 
  
 
 

1 comment:

Mircea said...

Noi ne-am cam afundat prin zapada. Cand am coborat de prin zapezi la Muntele Rosu am vazut pe cineva care tragea placa dupa el la deal... :-)