Tuesday, April 14, 2009

Balea, pe Doamnei

Dupa ce sambata am facut o plimbare neasteptata la Bucuresti, iata ca duminica a venit randul Fagarasului pe anul acesta, o traditionala zi de freeride la Balea.
Vremea a fost foarte calda si insorita, cu vant puternic doar dimieatza, apoi conditii perfecte de stat la plaja. Noi insa ne-am incapatanat sa urcam in saua Doamnei de unde am dat o prima coborare pe valea Doamnei. Am urcat inapoi pe foci, respectiv rachete eu, si am coborat la Paltinul pentru a lua pranzul. Apoi, dupamiaza am urcat din nou in saua Doamnei pentru o coborare completa cu sosirea la Balea Cascada. Zapada s-a intrerupt la un moment dat pe la 1600m alt. totusi am ajuns cu ceva reprize de iarba pana la stana, si f. putin prin padure. Apoi zapada dispare complet, lasand locul unui vietnam de crengi si copaci doborati, o placere sa in traversezi cu placa in spate...
Din punctul meu de vedere, cu placa, zapada mi-a placut, chiar daca in multe locuri era moale si grea. La urcare in schimb m-a cam rupt. Pacat ca nu am reusit sa ajung si in creasta, dar cine stie... Oricum per ansamblu acuma este mai putina zapada decat era de obicei pe 1 Mai, din experienta proprie.






















No comments: