Monday, March 16, 2009

Powder de Baiului

22 februarie, o zi planificata pt. free ride in Baiului. Suntem o trupa de 5 plus un caine si purcedem spre vf. Urechea.

Bubulu skior pana in dintzi, sau luptandu-se cu pieile de foca:



muchia Urechea in ceatza:

placi de vant foarte spectaculoase pe o fatza de sub vf. Cazacul:


Vedere spre muchia Urechea pe unde aveam de altfel sa si coboram de doua ori in acea zi:



Dovada a vanturilor puternice din Baiul:



Vrem sa coboram in mic valcel spre valea Prahovei: testul de rezistentza al zapezii este nemilos ! Zapada cedeaza foarte usor cand incercam sa sarim cu schiurile pe zona de test sapata de catre noi: este echivalentul unui risc 3-4 de avalansa. Deci nici gand sa schiem pe acolo:



In plus ceatza se amesteca si ea in joc:



Elegantza schiului telemark:



Eu desenandu-mi linia, in cea mai faina coborare din an pana la acea data:



Draw your line !



Frumuseti inghetzate:









Am coborat deci pe o fatza de sub urechea apoi prin padure spre o vale de unde am luat-o vreo 45min. la pas spre gondola pentru inca o tura, doar nu era sa ramanem intr-o Ureche ! :)))
Pentru mine a fost destul de obositor sa inot in powderul mare cu placa in spate pe portiunile de urcare sau traverseu, totzi ceilalti fiind pe skiuri, dar zapada intalnita a rasplatit din plin orice efort facut.

2 comments:

elena said...

Salutare!
Mi se pare fantastica tura voastra prin locuri neumblate si mi-ar placea sa particip si eu alaturi de voi data viitoare. Eu ma dau cu snowboard-ul si am vazut ca asta nu ar fi o problema.
Toate bune!

Laurentiu Barza said...

Pai cei care impartasesc aceeasi pasiune cu noi sunt bineveniti. Poti sa ma contactezi pe adesa laurentiu_barza@yahoo.com