Monday, September 8, 2008

Ultima "aventura" in cateva cifre

22 de zile pe drumuri
3500 de poze si filme
6000 de km de sosea, 1000 euro motorina si taxele de drum :(( vai incalzirea globala :((
8 tari traversate
9 canioane, dintre care 2 in premiera pt. mine, printre care Maglia cel mai parcurs din Frantza si poate din lume, Riolan, cel mai spectaculos...
1 acrobranche = parc aventura cu celebra tiroliana de 470m lungine, unde atingi 50-60 km la ora pe sarma, vvrrrr !!!!!!!
1 munte de 3000m urcat si terminat dupa 12 noaptea :D dupa ce in aceeasi dimineatza eram la nivelul marii si admiram Monte Carlo
1 insula vizitata si strabatera potecii submarine balizate din parcul national subacvatic Port Cros
1 mica bucatica din Dolomiti vazuta, o mini-tura
2 pesteri din Slovenia care fac parte din complexul carstic din Postojna
1 tura de snorkeling pe Corniche d'Or
si cel mai important, foarte multi prieteni pe care i-am revazut cu drag !

Noroc si voua !

4 comments:

Fluture said...

Fain, fain:-)

Mi-am adus aminte de muntele ala pe care l-am urcat impreuna acum 8 (sau 9?) ani, cand am vazut caprele negre la 5 m de noi:-) Am si uitat cum se numeste.

Bafta!

Unknown said...

Hey Laurentiu !! thanks a lot for introducing me into canyoning. I loved it! that was great! Actually yesterday i did the Maglia one, departure Breil sur Roya, it's very long, very sporty. But we did make the jump of 12 meters from the tree!! yeahh...
When do you come back! that are plenty more..
Byebye, until then,
Flore

Laurentiu Barza said...

Da Bogdan, imi aduc bine aminte de tura, atunci cred ca a fost singura data cand am vazut si mufloni, chiar daca de la distantza mare, tura cred ca e asta, in mare parte: http://www.randoxygene.org/pge/rando_pe/affiche_rando.php?rubrique=1&zone=1&rando=48&current=hp-29&ct=hp

Laurentiu Barza said...

Great news Flore ! I am very happy that you really enjoyed it, this is the way to go on thye hot Riviera summers ! ;) And Maglia rulez, is No.1