Tuesday, September 23, 2008

Thanks God, the summer is over !

...Let's get riding !

Sambata am participat la Semimaratonul "Piatra Mare" cu bikeul, cursa ce s-a desfasurat de la Danbul Morii pana la Cabana Piatra Mare. Scopul a fost de a face poze concurentilor, dar vremea foarte urata a impiedicat o participare mai numeroasa. Doar cei foarte hotarati au venit sa concureze la zero grade. Astfel am avut placerea sa intalnesc cunoscuti pe care de obicei ii vad primavara, cand coboram vaile pe skiuri sau placa. Asadar iata-ma impreuna cu Bubulu, Horatiu sau Luca band un ceai la cabana si planuid continuarea turei: urcarea pa varf unde sezonul alb deja s-a instalat si coborarea pe la Tamina (eu si Luca) iar Bubulu are o continuare mai "alambicata": urcarea la Susai, apoi Predeal, apoi 3 Brazi, apoi Rasnoave etc... Eu in schimb ma grabeam la deschiderea noii sali de escalada din Brasov...

Asadar pozele mai jos, intr-un decor si cu temperaturi hivernale; cata dreptate aveam jos la Dambu Morii cand l-am intrebat pe Bubulu unde ii sunt skiurile ? Dar el era hotarat sa recupereze a doua zi, undeva in Bucegi...


















No comments: