Friday, May 14, 2010

La Om - Crai

De 1 Mai a fost o zi superba, si am reusit sa ajung in Piatra Craiului pentru prima oara pe 2010. Antrenamentele zilnice intense de mountainbike sau escalada si-au lasat amprenta: din cauza oboselii am reusit sa plecam abia pe la pranz.
Am ajuns cu masina in Pestera de unde am luat-o la intamplare pe poteci, prin desisuri si prin poiene. Dupa ce am stat la plaja in zonele unde in curand trebuie sa urce oile la pasunat, am decis sa urcam spre refugiul Grind.
Bizar marcajul pus de salvamont Arges in zona la table: 1 ora pana la ref. Grind: dupa 10 min. de mers normal am ajuns la un marcaj cu 15min. pana la la ref. Grind ! Probabil ca aici erau incluse si 30min. de rataceala printre resturile copacilor rasi fara discernamant. Ajungand repede in Grind am hotarat sa urcam si pana in creasta, intr-o ora si un pic am ajuns "La Om" punctul culminant al Pietrei Craiului. Am intalnit foarte putina zapada pe urcare, pe Coltii Gainii, dar pe varf zapada era destul de mare. Ne-am intors pe acelasi traseu si am ajuns la masina o data cu cadera noptii.

No comments: