Wednesday, April 7, 2010

Soelden

Soelden este o statiune dragutza, destul de maricica pentru Austria cu cei 150km de partii, un loc superb pentru a veni la ski cu familia o saptamana. Inaltimile care depasesc 3000m garanteaza calitatea zapezii. Exista destule posibilitati de free-ride si am fost surprins sa gasesc la zile bune dupa ultimele ninsori zapada neatinsa in locuri destul de accesibile. Aceasta poate pentru ca vasta majoritate a turistiilor din statiune sunt skiori veniti special pentru a se da pe partie, foarte rar vezi pe cineva cu skiuri late. Iar cu placa erau foarte-foarte putini. Eu nu am prins zapada proaspata decat in ultima zi, dar am gasit ceva variante offpiste si niste culoare superbe de dat care ne-au facut zilele frumoase.

De remarcat ca exista site-ul http://www.skiline.cc unde introducand numarul ski-passului poti avea graficul fiecarei zile de ski, cu ora si denivelarea urcata/coborata. Astfel desi in general ajungeam in varful partiilor la 3000m pe la 10.30 au fost zile in care am reusit sa fac aproape 10000m denivelare skiind pana la ultimul scaun din telescaun :)))



In ultimele trei zile a fost ceatza, uneori de iti bagai degetele in ochi, asa ca singurele poze au fost desenele noastre rupestre, pe geamul gondolei :D