Thursday, July 31, 2008

Ziua ghinioanelor...

...mici din fericire ;)

Tinta era de a ajunge la Omul cu bicicleta si apoi spre saua Scara, coborat spre Moieciu si apoi Brasov pe sosea...
Trenul de 8 care placa din Brasov a plecat cu 20 min. intarziere... La cabina in Busteni am ajung la 9.30 si coada era deja pana sub firele de la cabina ! cam 3 ore de asteptat vesel. Decid rapin sa merg la sinaia, sa urc la Cota si apoi sus s.am.d. Dar putin inainte de Sinaia un surub/cui de vreo 8cm. imi face praf cauciucul din spate... Nu-i nimic zic eu, am destule petice... Si incep sa le pun, vreo 3... pun roata la loc si iara se desumfla ! si repet operatiunea inca de vreo 2 ori ! alte petice, fara efect ! Camera de rezerva nu am asa ca o iau pe jos spre Sinaia, poate gasesc acolo. Ininte sa intru niste bikeri care treceu pe acolo, se opresc si imi ofera o camera nou-nouta ! Eu le multumesc foarte fericit, si incep sa pun nou camera: surpiza, este prea groasa sa incapa in janta furtunasul de metal pe unde se umfla roata ! Dezamagire si iar o iau pe jos... Ajung, la un magazin, la doua.. la un atelier... fara succes. Sunt indrumat spre piatza, la rusi, unde gasesc niste petice. (camera mea este mai ciudata si nu prea se gasesc astfel de vcamere pe toate drumurile...) Ajung la o vulcanizare ! si intr-un tarziu repar roata buclucasa, sunt vreo 5 petice acuma pe camera. Se face deja ora 13.00 si eu am pleca de la 8 din Bv... si nici un bike pana aku !

Decid sa o iau spre Dichiu, ca tot eram aproape de soseaua spre Targoviste. Dupa vreo 4 ore si ceva iata-ma la Piatra Arsa, dupa peste 1300m denivelare cu bicicleta. Care adaugate la cele 1200m din dupamasa precedenta, deja fac mult si eu sun obosit. O iau spre cota 2000m si apoi cobor pe drumul de vara care este varza ! mai ales in partea de sus, nici sa cobor pe bike nu prea puteam, bica nu nu am urcat pe aici ! nu e de mers la deal pe 2 roti. Apii de la Cota 1400 prin padure spre Poiana Stanii si in jos, drumul e super de dat cu bike-ul pe acolo !

Ah si la vulcanizare an constatat ca mi s-au rupt ochelarii pe care tocmai ii pusesem in geanta :( deci a trebuit sa imi cumpar altii. Iar la Piatra Arsa un caine a fugit cu manusile mele de bike in gura, noroc ca l-am urmarit si le-am recuperat...

Sanatosi sa fim ! Dovada ca in zilele care au urmat am urcat de cateva ori in Poiana Brasov, Tampa, Predeal, Paraul Rece, Rasnov depasind cei 5000m denivelare intr-o saptamana, urcati pe bicicleta !





No comments: