Monday, February 14, 2011

Patagonia, the numbers

Iata un scurt bilantz in cifre al turei din Patagonia si Tara de Foc:

5 zile in Parcul National Torres del Paine
5 zile in Parcul National Los Glaciares in zona Fitz Roy si Cerro Torre
4 zile in Bariloche, in Parcul National Nahuel Huapi
2 zile in Parcul National Los Alerces
2.5 zile in Tara de Foc: Ushuaia si Parcul National Tierra del Fuego
1 zi la faimosul ghetzar Perito Morreno, tot in Parcul National Los Glaciares
0.5 zi la Pinguinera, Punta Arenas
1.5 zile in Buenos Aires
8-9 zile approximativ pe drum, 6 avioane si nenumarate busuri (cea mai lunga calatorie in bus a fost de 25 de ore)

Am reusit sa ne atingem obiectivele propuse: hiking, foto, bike, vazut flora si fauna locala, cunoscut oameni, traditii si obiceiuri.

Pozele o sa urmeze in viitoarele postari, cu subiectele enumerate mai sus (3600 poze / 16 GB).

Bugetul calatoriei a ajuns pe la 2500Euro, incluzand avionul, busurile, taxele de intrare in parcuri si rezervatii, mancarea etc... Preturile acolo au fost mai mari decat ne-am asteptat, dar in acelasi timp am stat multe zile pe munte si astfel am limitat cheltuielile.

Ah da, tot la cifre, ne-am intors cu vreo 7 kg. mai putin, desi nu era necesar ;)))



1 comment:

veteranul1 said...

Interesanta expeditie! Astept cu nerabdare fotografiile promise.