Wednesday, November 18, 2009

Luxembourg, Mullerthal trail

Valea Mullerthal este supranumita "mica Elvetie Luxembourgheza", cu cei peste 100km de poteci printr-un tinut de poveste.
Noi ne-am simtit precum Indiana Jones in cautarea muntelui vrajit, traversand locuri mitice, de elfi, magicieni sau spirite rele: Schiessentëmpel,Goldfralai, Eulenburg, Goldkaul, Kohlscheuer etc...

Despre ce este vorba ? las sa vorbeasca pozele de mai jos, urmarind firul potecii care din loc in loc intra printr-un labirint de stanci, uneori fiind mai ingusta de jumatate de metru, alteori disparand in maruntaiele pamantului, alteori prin vegetatie luxurianta, dar totdeauna acompaniati pereti neintrerupti de stanci.
Pana acuma am intalnit doar de doua ori locuri care seamana cu acesta: "les gres d'Annot" si "les rochers de Roquebrune" in Alpii Mediteranieni.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 comments:

Bogdan Balaban said...

Frumos si interesant aici la Mullerthal. Am fost si eu in vara trecuta. Mi-a facut placere sa revad toate aceste locuri.

Silvique_ms said...

Interesant ...